تیم ملی بلاگ

آخرین اخبار تیم ملی

تیم ملی بلاگ

آخرین اخبار تیم ملی

سلام خوش آمدید
جدیدترین تحولات در مسیر تیم ملی ایران در جام ملت‌ها و جام جهانی 2026

در مرحله مقدماتی جام جهانی 2024، امیر قلعه‌نویی فرصتی یکتا داشت تا تیمش را مورد آزمایش قرار دهد.

پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا. پس از قرعه‌کشی، گفته می‌شد که تیم ملی ایران گروه آسانی در این مسابقات دارد.

اما عملکرد خوب سه حریف ایران در هفته‌های اخیر نشان‌دهنده این است که باید آنها را جدی گرفت.

آشنایی با حریف اول تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا: فلسطین

در بازی اول، فلسطین مقابل استرالیا با نمایش خوبی، حتی با باخت خفیف یک بر صفر، ابراز توانست. با وجود حملات اسرائیل و شرایط محدودی که ایجاد شده بود، فلسطین توانست با ابراهیم ابوایمر، احمد کالوب و خالد النبریس که در محاصره غزه بودند، بازی کند. گل تنها بازی از ضربه سر از سوتار، مدافع میانی لستر، در دقیقه 18 به ثمر رسید. فلسطین سپس با دفاع فشرده، توانست حملات حریف را مهار کرده و تنها در دقیقه 64 به یک موقعیت خطرناک اجازه داد.

1958225

سرمربی استرالیا، گراهام آرنولد، از نمایش فوق‌العاده فلسطین تعریف کرد و اظهار کرد: "فلسطین با انرژی و قدرت جنگندگی بالایی بازی کرد. این بازی جنگ دو تیم بر سر توپ‌های دوم بود. آنها بازیکنان قد بلندی در خط جلو داشتند و توپ‌های بلندی به آنها فرستادند."

از سوی دیگر، تیم ملی ایران در مسیر خود به دنبال برنده شدن و نشان دادن توانایی خود در مقابل حریفان خطرناک می‌باشد. این مسیر پر از چالش‌هاست و کادر فنی ملی ایران باید برنامه‌های مناسبی را برای مقابله با حریفان خوب، بد، و خطرناک در جام ملت‌ها به اجرا درآورد.

آشنایی با حریف دوم تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا: هنگ‌کنگ

بعد از مواجهه با حریفان مختلف در مرحله مقدماتی جام جهانی، حالا نوبت به دیدار دوم تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا رسیده است، و این بار حریف آشنا به نام هنگ‌کنگ است. در مقابله‌ی هفته گذشته با هنگ‌کنگ در جام جهانی، شاگردان قلعه‌نویی با خصوصیات این تیم آشنا شدند و این بازی می‌تواند یکی از آسان‌ترین بازی‌های تیم ملی باشد.

1958226

هنگ‌کنگ، علاوه بر تلاش برای کیفیت بالاتر با اضافه کردن بازیکنانی از ملیت‌های مختلف، اقدام به اردوی بلندمدتی جهت آماده‌سازی برای جام ملت‌ها کرده است. این تیم که برای اولین بار از سال 1968 به جام ملت‌ها صعود کرده، نخواهد خواست تا در قطر به عنوان یک حضور تفریحی ظاهر شود. هنگ‌کنگ قبل از شروع تورنمنت پنج بازی تدارکاتی دیگر با تیم‌هایی چون تاجیکستان و عربستان خواهد داشت.

گرچه تیم هنگ‌کنگ روی کاغذ نسبت به امارات و فلسطین ضعیف‌تر به نظر می‌رسد، اما از ملی‌پوشان ایران نباید انتظار داشته باشیم که این بازی به راحتی حل شود. تجربه نشان داده است که تصور از تضمین برنده شدن در یک بازی فوتبال بسیار ساده نیست، و ملی‌پوشان ما باید با تمرکز و تلاش کامل به میدان بروند تا این بازی را با موفقیت به پایان برسانند.

پیشرفت قابل توجه تیم ملی امارات در مسیر جام ملت‌ها

در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، امارات به عنوان سومین حریف تیم ملی ایران معرفی شده است و این امر نشان‌دهنده جدی‌ترین چالش تاکنون برای شاگردان قلعه‌نویی می‌باشد. این تیم تحت رهبری پائولو بنتوی، مربی پرتغالی، با نتایج قابل توجهی روبرو شده و سیر پیشرفت آن با کسب پنج برد در پنج بازی، به وضوح قابل مشاهده است.

1958227

پائولو بنتوی با انتخاب‌های مناسب خود، علی مبخوت، کاپیتان و بهترین گلزن تاریخ امارات را به نیمکت نشیند و با اعتماد به سلطان عادل 19 ساله در خط حمله، نتیجه مثبتی را در مقابل بحرین به دست آورد. با دو گل علی مبخوت مقابل نپال و دو گل از سلطان عادل مقابل بحرین، این تصمیمات نشان‌دهنده قدرت و دقت تصمیم‌گیری مربی اماراتی است.

با پیروزی مقابل بحرین، امارات نه تنها اثبات کرد که تصمیمات بنتو درست بوده، بلکه توانسته است تا در دو دوره گذشته جام ملت‌ها به جمع چهار تیم پایانی دست پیدا کند. این بار هدف بزرگ‌تری برای امارات در نظر گرفته شده و این تیم با اعتماد به توانمندی‌های خود به دنبال حضور موفق در مراحل پیشرفته ترنموده است.

***

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

***

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2023 قطر
حامی تیم ملی ایران - جدیدترین و بروز ترین وبلاگ حمایتی از تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2023 قطر