تیم ملی بلاگ

آخرین اخبار تیم ملی

تیم ملی بلاگ

آخرین اخبار تیم ملی

سلام خوش آمدید
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران - دوستدارم با آلمان بازی داشته باشیم!

سرمربی تیم ملی ایران، امیر قلعه‌نویی، در یک نشست خبری پس از بازی با تیم ملی آنگولا حرف‌های مهمی را در مورد تیمش و شرایط فوتبال ایران انجام داد. او در ابتدا به اهمیت وضعیت ورزشگاه آزادی اشاره کرد و از مسئولان خواست تا به بازسازی این استادیوم تاریخی توجه ویژه‌تری داشته باشند.

پس از این انتقاد، قلعه‌نویی به بازی با تیم ملی آنگولا پرداخت و تاکید کرد که تیمش به نتیجه بازی راضی است، اما اشکالاتی نیز در بازی وجود داشت. وی توضیح داد که شرایط زمین بازی ایده‌آل نبوده و بازیکنان در برخی مواقع بی‌انگیزه شدند. اما او افزود که با این شرایط ضعیف، تیم ملی ایران توانست با بازی تیمی خوب به پیروزی برسد.

در مورد بازیکنان تیم ملی، قلعه‌نویی به اهمیت عدم بی‌میلی و تمرکز بر بازی اشاره کرد و گفت که تیم باید در هر لحظه از بازی با انگیزه و تمام توان به میدان بیافریند. وی همچنین به اهمیت شرایط زمین تمرین و بازی تدارکاتی اشاره کرد و بیان کرد که اصلاح و بهبود این شرایط برای تیم ملی ایران بسیار مهم است.

در پایان، امیر قلعه‌نویی از دوستان خود در فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزشی کشور خواست تا شرایط مالی و زیرساخت‌های بهتری را برای تیم ملی ایجاد کنند تا تیم بتواند با تیم‌های بزرگتر بازی‌های تدارکاتی داشته باشد. او همچنین از تمامی هواداران فوتبال ایران تقاضا کرد تا با حمایت از تیم ملی، به موفقیت‌های آن کمک کنند. در پایان، با اشاره به علاقه به بازی با تیم‌های بزرگتر، امیر قلعه‌نویی اظهار خوشحالی کرد و امیدوار به مواجهه با تیم ملی آلمان در آینده بود.


در ادامه سرمربی تیم ملی ایران، امیر قلعه‌نویی، در گفت‌وگویی مطبوعاتی به مسائل مختلف مرتبط با فوتبال کشور پرداخت و نکاتی در مورد آینده تیم ملی و وضعیت فوتبال ایران مطرح کرد.

درباره نیاز به ترکیب بازیکنان جوان و تجربی در تیم ملی، او تأکید کرد که مسئولان باید تا حد ممکن به جوان‌تر کردن ترکیب تیم اهتمام داشته باشند. او اشاره کرد که با وجود حضور بازیکنان تجربی مثل طارمی و جهانبخش، نیاز به ایجاد فرصت برای بازیکنان جوان وجود دارد تا تیم ملی در آینده توانایی رقابت با تیم‌های بزرگ را داشته باشد.

قلعه‌نویی به نمونه‌گیری از تجربه کریستیانو رونالدو اشاره کرد که در سن 38 سالگی همچنان در حال بازی است و تأکید کرد که مهمتر از سن بازیکن، کیفیت او در زمین است.

در مورد حضور تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، امیر قلعه‌نویی آرزوی موفقیت برای نمایندگان ایران در این رقابت‌ها را داشت و خواستار حمایت مسئولان و هواداران ایرانی برای حضور موفق تیم‌های ایران در این رقابت‌ها شد. او به وقوع برخی مسائل مرتبط با باشگاه‌های ایرانی در این رقابت‌ها اشاره کرد و خواستار کمک مسئولان به تیم‌ها شد تا بتوانند با موفقیت در این مسابقات به نمایندگی از کشور ایران ادامه دهند.

در پایان، امیر قلعه‌نویی از تلاش‌های افراد مختلفی که در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند تشکر کرد و نیکوکاری‌های انجام شده در این زمینه را تحسین کرد. او همچنین امیدوار به تأیید رای مجلس برای آقای کیومرث هاشمی برای مسئولیت‌های فوتبالی بود و از آینده این رشته در کشور امیدوار بود.

***

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

***

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2023 قطر
حامی تیم ملی ایران - جدیدترین و بروز ترین وبلاگ حمایتی از تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2023 قطر