تیم ملی بلاگ

آخرین اخبار تیم ملی

تیم ملی بلاگ

آخرین اخبار تیم ملی

سلام خوش آمدید
روایت علی دایی از لحظه برجسته پاس گل صعود به جام جهانی 98 فرانسه

در سال 98، علی دایی به همراه دو همتیمی، کریم باقری و خداداد عزیزی، با هماهنگی بی‌نظیر، در گل صعود مقابل استرالیا نقش ایفا کردند.

گل خداداد عزیزی با پایه‌گذاری کریم باقری و پاس دقیق علی دایی هنوز یکی از لحظات به‌یادماندنی ورزشی در تاریخ فوتبال ایران است.

علی دایی، به عنوان پاسور این گل تاریخی، در گفت‌وگو با تابناک، خاطرات جالبی از آن لحظه را به تصویر کشید.

این خاطرات، نشان‌دهنده اراده و ایثار ورزشی این بازیکن برجسته در مسیر صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 1998 می‌باشد.

از شنیدن اخبار درگذشت آقای ونبلز احساس تأثر کردم. بازی ملی ایران مقابل استرالیا یک لحظه خاص در تاریخ فوتبال بود و ایشان با مربیگری بزرگانه خود، به بنده لطف داشته و نظرهای ارزشمندی را ارائه کردند.

بازی در ملبورن یک حادثه خاص بود که همیشه در یاد و خاطر هواداران فوتبال ایران باقی خواهد ماند. آن پاس بی‌بدیل تنها گامی بود که در آن لحظه ممکن بودم بردارم و خوشحالم که خداداد نیز از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد و دروازه مارک بوسنیچ را باز کرد.

1960231

پاس طلایی بود که شاید حتی بهترین پاسورها هم نتوانسته‌اند در آن صحنه چنین اجرا کنند. من خودم خداداد را دیدم و با فرصت محدودی که داشتم، توپ از کریم باقری به من رسید. زمانی که چرخیدم، خداداد را در حال حرکت دیدم و با تشخیص بهترین مسیر، پاس را ارسال کردم.

سه بازیکن مهم در تشکیل و اجرای آن گل حضور داشتند و در تیم منتخب آسیا نیز بازی می‌کردند: کریم باقری، علی دایی و خداداد عزیزی.

من و خداداد به دلیل سال‌ها همبازی بودن، تعاملات بسیار خوبی در حرکات بدون توپ و توپ داریم. برخی از پاس‌های ما حتی چشم بسته انجام می‌شدند. با کریم هم که سال‌ها در پرسپولیس و تیم ملی بازی کرده بودیم، ارتباط خوبی داشتیم. اگر گل‌های ملی من را بررسی کنید، خواهید دید که خداداد بسیاری از پاس‌های گل را به من داده بود.

***

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

***

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2023 قطر
حامی تیم ملی ایران - جدیدترین و بروز ترین وبلاگ حمایتی از تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2023 قطر