تیم ملی بلاگ

آخرین اخبار تیم ملی

تیم ملی بلاگ

آخرین اخبار تیم ملی

سلام خوش آمدید
تیم ملی در فینال جام ملت های آسیا+ پیش‌بینی برتری ایران در آسیا

وب‌سایت فوتی رنکینگز با انتشار آخرین رتبه‌بندی، تیم‌های ژاپن و ایران را به ترتیب به عنوان بخت‌های اول و دوم در جام ملت‌های آسیا اعلام کرده است.

با باقی‌مانده زمان تا شروع رقابت‌های جذاب این رقابت‌ها، تیم ملی ایران با امیدهای بلند به دنبال راه یافتن به فینال و دستیابی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها است.

با این حال، مسیر پیش رو برای این تلاش نهایی پر چالش و دشوار خواهد بود. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این ماجرا را بشنویم و نتیجه دیدارها را بررسی کنیم.

مسابقات جام ملت‌های آسیا از تاریخ 12 ژانویه (22 دی) آغاز می‌شود و در تاریخ 10 فوریه (21 بهمن) به بازی نهایی می‌رسد. این مسابقات با حضور 24 تیم در 6 گروه برگزار می‌شوند. تیم‌های رتبه اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم به مرحله بعد صعود می‌کنند، و تیم‌هایی که در گروه خود رتبه سوم کسب کرده‌اند، بر اساس عملکرد به چهار تیم صاحب بهترین عملکرد در گروه‌های دیگر راهی دور یک هشتم نهایی می‌شوند.

وبسایت فوتی رنکینگز با اجرای یک شبیه‌سازی جالب، پیش‌بینی کرده است که ژاپن با بیشترین بخت برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا قرار دارد و ایران در رتبه دوم قرار دارد. این پیش‌بینی‌ها بر اساس رتبه‌بندی تیم‌ها در فیفا و نتایج گذشته‌ی آن‌ها در مسابقات مختلف صورت گرفته است.

این وبسایت پیش‌بینی کرده است که قطر، استرالیا، ایران، ژاپن، کره جنوبی و عربستان به عنوان سرگروه‌های 6 گانه راهی مرحله بعد می‌شوند. سایر تیم‌ها نیز با ایستادن در رتبه‌های دوم به همراه چهار کشور برتر که در گروه‌هایشان سوم شده‌اند، راهی دور بعد می‌شوند.

1964993

فوتی رنکینگز درباره گروه ایران احتمال داده است که شاگردان قلعه‌نویی به احتمال 67.81 درصد به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد می‌شوند، ضمن اینکه احتمال ایستادن در رتبه دوم 19.29 درصد بوده و 11.91 درصد احتمال سوم شدن ایران است. ایستادن ملی پوشان در رتبه چهارم 0.99 درصد است.

1964994

بولت پرسپولیسشبیه‌سازی بعدی نحوه احتمال صعود تیم‌ها به مرحله یک هشتم نهایی است. ژاپن به احتمال 98.99 درصد در یکی از رتبه‌های اول یا دوم قرار می‌گیرد. شانس صعود این تیم به طور کلی 99.93 درصد است.

بولت پرسپولیسدرباره ایران نیز به احتمال 87.10 درصد، ملی‌پوشان با ایستادن در یکی از رتبه‌های اول یا دوم صعود می‌کنند. احتمال اینکه شاگردان قلعه‌نویی به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم صعود کنند نیز 9.41 درصد است. ضمن اینکه ایران به احتمال 96.51 درصد از گروهش صعود می‌کند.

1964995

درخصوص بخت کشورهای آسیایی برای حضور در بازی فینال، فوتی رنکینگز شانس ژاپن را 53.65 درصد پیش‌بینی کرده است. ایران نیز 33.49 درصد شانس حضور در مسابقه پایانی را دارد. استرالیا، کره جنوبی، قطر، ازبکستان، عراق و عربستان در رده‌های بعدی قرار دارند.

1964996

این سایت معتقد است تیم ملی ژاپن با 36.36 درصد بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دارد و پس از آن تیم ملی ایران با 17.57 درصد و سپس استرالیا با 14.84 درصد قرار دارند. کره جنوبی نیز 13.11 درصد بخت کسب قهرمانی را دارد. قطر، ازبکستان، عراق و عربستان در رده‌های بعدی قرار دارند.

با توجه به ستاره‌هایی که تیم ملی ژاپن در ترکیب خود دارد، بدیهی است که سامورایی‌ها در نظرسنجی و شبیه‌سازی‌ها از بخت بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار باشند. شاگردان قلعه‌نویی تقریبا نصف تیم موریاسو از بخت بالای سر بردن جام برخوردار هستند.

***

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

***

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2023 قطر
حامی تیم ملی ایران - جدیدترین و بروز ترین وبلاگ حمایتی از تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2023 قطر